۱۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۳۳

رضایی:

کتابخوانی در شکل‌گیری شخصیت کودکان نقش مهمی دارد/ لزوم توسعه کانون های پرورش فکری

کتابخوانی در شکل‌گیری شخصیت کودکان نقش مهمی دارد/ لزوم توسعه کانون های پرورش فکری

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: استاندار کرمانشاه با بیان اینکه کتابخوانی در شکل گیری شخصیت کودکان نقش مهمی دارد، گفت: باید در راستای توسعه کانون های پرورش فکری و هنری حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی ظهر پنج شنبه در دیدار با کودکان برگزیده کانون های پرورش فکری استان کرمانشاه به مناسبت هفته کودک اظهار داشت: لحظات خوبی را در میان کودکان سپری کردم و از اینکه می بینم کودکان اینگونه با علاقه کتاب می خوانند و به موفقیت می رسند، خوشحال هستم.

وی با بیان اینکه مطمئنا کسانی که کتاب می خوانند به موفقیت می رسند، افزود: به همه کودکان توصیه می  کنم که مطالعه کنند، چرا که کتاب شخصیت ساز است و مطالعه موجب شاخص شدن می شود.

رضایی همچنین با اشاره به اینکه کسانی  که خوب حرف می زنند مطمئنا کتاب خوانده اند، گفت: خود من در رزوهای تابستان 15 تا 16 ساعت کتاب می خواندم.

استاندار کرمانشاه افزود: ساعت های بسیاری از زندگی ما مربوط به قسمت های غیر کاری است که بهتر است این زمان ها به کتاب خوانی اختصاص یابد.

وی با قدردانی از تلاش ها و زحمات مسئولان کانون های پرورش فکری اسان، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در راستای توسعه کانون های فکری و هنری حرکت کنیم.

رضایی با اشاره به موفقیت کودکان کرمانشاهی در مسابقات خارجی گفت: کسب چنین افتخاراتی از سوی شما بسیار ارزشمند است که باید ادامه داشته باشد.

استاندار کرمانشاه در پایان تاکید کرد: باید فضای کانون ها را بیشتر کنیم و با فراهم کردن شرایط و امکانات در راستای موفقیت کودکان و نوجوانان کرمانشاهی قدم برداریم.

کد خبر 2386266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha